divendres, 5 d’octubre del 2012

MATEMÀTIQUES 6è: UNITATS DE TEMPS

                  MATEMÀTIQUES 6è: UNITATS DE TEMPS


Aquesta setmana hem començat un nou tema de matemàtiques que es diu "Unitats de Temps".
El tema no és fàcil ni difícil i és molt interessant. Estudiem, quants anys té un mil.leni, quantes hores són un dia, quants minuts tenen tres dies, etc. Una de les coses que ens va cridar més l'atenció va ser què és un lustre, nosaltres no sabiem que són 5 anys.
La setmana vinent aprendrem a sumar i restar les unitats de temps.
Esperem aprendre moltes coses més i treure moltes bones notes a les proves de Competències Bàsiques que farem a final de curs.
 
CADA SETMANA US EXPLICAREM COSES NOVES .
`GRÀCIES I FINS AVIAT!!!!!
 
ISSA I FATOUMATA

18 comentaris:

  1. Molt bé Issa i Fatou!!
    Clar que aprendreu moltes coses!!

    ResponElimina
  2. Molt bé Issa i Fatou!! M'agrada molt lo que heu escrit!!

    ResponElimina
  3. Molt bé es genial aquesta redacció (com totes les altres).
    Ja vull que em toqui a mi m'agradaria moltissím fer-ho peró nose si podré perquè avegades no arribem a fer-ho tots.Tot y així sempre comentare les vostres redaccións son les millor y insisteixo ;)

    ResponElimina
  4. Hola Bibiana un altre cop e trobat una pàgina per nens i nenes que està en castellà i es de unir els noms dels ocells amb la seva foto no se si t'agradara com vas dir que podriem col·laborar al blog...Es: http://www.portalplanetasedna.com.ar/buscar_aves.htm

    ResponElimina
  5. Molt bé!!!Issa i Fatu hoheu fet magnific m'agrada molt sou molt bons escrictors!!!un petoooo bennnnn graaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. mol bè ho heu fet super bè un pato mol gran

    ResponElimina
  7. Issa y fatu ho heu fet super bè

    ResponElimina
  8. Hola a tots/es ara sabem que l'Issa fara un casting per produir una pel·licula de Bigas Luna anomenada "Segon Origen".
    M'he interesat per aixó i he buscat una mica d'informació sobre aquest director tant famós.Aixó son les seves pel·licules i la data:1976: Tatuatge
    1978: Bilbao
    1979: Caniche
    1981: Reborn
    1986: Lola
    1987: Angoixa
    1990: Las edades de Lulú
    1992: Jamón, jamón
    1993: Huevos de oro
    1994: La teta i la lluna
    1996: Lumière et compagnie
    1996: Bámbola
    1997: La camarera del Titanic
    1999: Volavérunt
    2001: Son de mar
    2006: Jo sóc la Juani
    2010: Segon origen
    2010: Di Di Hollywood
    Va neixér el 19 de març de l'any 1940 i va dirigir la seva primera pel·licula l'any 1973 i aqui teniu l'enllaç d'una foto
    http://www.google.es/imgres?q=bigas+luna&num=10&hl=es&biw=1366&bih=768&tbm=isch&tbnid=208PUGQwK5yasM:&imgrefurl=http://reflejostedevoran.blogspot.com/2007/10/angustia-1985-bigas-luna.html&docid=ocWryg5sakpvKM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_w4d0afBKp04/RxXhORSm-6I/AAAAAAAAAU8/8_BOIIjPtOg/s200/Bigas%252BLuna.jpg&w=150&h=200&ei=-0t0UNHoLMHH0QXmgoDYCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1136&vpy=163&dur=3370&hovh=160&hovw=120&tx=156&ty=102&sig=113113120850352410328&page=1&tbnh=131&tbnw=106&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:6,s:0,i:89 ja se que es una mica llarg :P ho sento!

    ResponElimina
  9. Ufffffff.....ELI kuanta cosa!!! DEUNIDO!!

    ResponElimina
  10. Carai!! Eli! Molt bé!!
    1- Ara afegeixo l'adreça que em vas demanar.
    2- M'encanta que t'hagis interesat per Bigas Luna. A veure si l'Issa té sort en el Casting.

    A tothom: M'agraden molt els vostres comentaris positius!!
    SOU GENIALS!!

    ResponElimina
  11. A veure si tenim un gran actor del Gegant del Rec!!!!
    Nois/es m'heu deixat bocabada amb aquests comentaris. És molt divertit llegir el que poseu!!!
    Petonets

    ResponElimina
  12. M'agrada fer comentaris al blog de l'escola es una manera divertida d'escriure a més a més podem expresar-nos.El blog a set un gran invent per poder seguir dia a dia les activitats que fem!

    ResponElimina
  13. tens rao eli escriure y tambe ens expresem molt bè dede el primer dia que vaig escriure el blog em va encantar i ara estic anganxada el blog arribo a casa i començo a escriure i tambe jugo a jocs i m`agrada molt el blog dede el primer dia estic enganxada :) <3 ;)

    ResponElimina
  14. A Bibiana te dic que el issa i el michaell y el abdulai van el actor famos avera si agafan a un del tres o els tres avera esperarem fins el Dilluns ojala agafin un dels nostres i no uns altres ara tenim de espero tu dic ara per que vaig anar al metge i depres a girona i per aixo tu dic ara fins el Dilluns adeu un pato molgran a la meva classe

    ResponElimina
  15. Molt bé noies!!
    M'alegro que us agradi molt el bloc. Podeu anar pensant quines coses voleu anar-hi posant.
    Heu d'animar als protagonistes de la setmana per escriure les coses que treballeu. I anar explicant els projectes que treballeu.

    ResponElimina
  16. fua eli cuantes cosas es posat esta molt be ja m`ho e llegit y esta be

    ResponElimina
  17. ja fa poc per la castanyada el ball q estem fent es milt xuli y una mica lios pro crec q o farem bè y manjarem castanyes

    ResponElimina