dimecres, 4 de febrer del 2015

La "llista blanca" de 6è

A les classes de 6ª, les nostres tutores han penjat una llista blanca amb els nostres noms. Cada setmana ens donen un repte per fer a casa i qui ho entregui, guanya una estrelleta que es posa en aquesta llista. Quan tinguem 7 estrelletes, tindrem un premi!

El primer repte, va ser portar un dibuix de la nostra habitació calculat a escala, i vaig aprendre què era i perquè servia l’escala gràfica. A la nostra classe, el vam portar la Juligrace, l’Oussama i jo.

Un altre repte va ser fer un Tangram , i vaig descobrir que era un joc xinès de triangles i quadrilàters molt antic. Havíem d’explicar què era i fer un dibuix. A la nostra classe ho vam portar 6 alumnes : la Melany, la Fatou, en Younesse, l’Oussama, en Juan Diego i jo.

Le setmana  passada vam haver de fer una pilota de futbol i vaig descobrir que es fa amb 12 pentàgons i 20 hexàgons. Aquest repte, a la nostra classe, el vam entregar la Nora i jo.

Estic molt contenta perquè ja tinc 3 estrelletes!

Elizabeth - 6èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada