dimarts, 3 de juny del 2014

Port Aventura 2014

Ahir dilluns 2, els nens i nenes de 6è vam anar d'excursió a Port Aventura. 
Vam pujar al Furious Baco, al Shambala, al Dragon Khan, a l'Huracán Condor, als Ràpids, al Tutuki Splash, als tronkitos, a l'Stampida, al Tren de la Mina (Diablo), Crazy Barrels, Buffalo Rodeo... i també vam anar a veure algun espectacle: el templo del fuego, el bang bang west...
Vam anar a menjar al Jeremia's Food i varem berenar a fora del parc.


Mireu altres fotos en aquest vídeo.


Ens ho varem passar molt bé!!

8 comentaris:

  1. M'han agradat tant les fotos, que m'han vingut un munt de records!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La del comentari d'abans sóc jo, la Tania

      Elimina
    2. Tania!! Que bé!! Ja m'ho imagino... l'any passat que es van esborrar les fotos... però els records es mantenen!

      Elimina
    3. A mi m'ha agradat molt anar a Port Aventura he comprat molt records.

      Elimina
  2. Ahir ho vam pasar molt be

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens falten les teves fotos que ens vas fer moltes de molt xules!

      Elimina