dilluns, 11 de juny del 2012

Mascota del Consell Esportiu

El divendres 8 de juny vaig anar al consell esportiu perquè vaig ser finalista d'un concurs de dibuixar una mascota.
Entre molt participants vam quedar 2 finalistes d'aquesta escola en Bilal.R i jo.
Quan vaig arribar a l'entrega de premis van presentar tots el participants llavors quan em va tocar a mi em vaig enterar que jo era la tercera classificada. 
Com a premi em van donar una targeta del Decathlon de 40 euros i una medalla.

 
Tania Caliwara Tario

8 comentaris:

  1. Enhorabona!! La Fatu té raó, ets genial!! Es mereixes aquest premi!

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Fatu i Bibiana!!! jo no tindria aquest premi, però amb la ajuda i els ànims del companys he tirat endavant!! gracies!!

    ResponElimina
  3. m'agradaria guanyar un concurs de dibuix encara que no se dibuixar.

    ResponElimina
  4. Jajajaja Mario!!! Qui ets anònim??

    ResponElimina